~ SELAMAT DATANG ,
MYSPACE TUNAI KINI SEMAKIN MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT!!!~

Salam sejahtera dan terima kasih saya ucapkan kepada semua sahabat myspace,friendster,blog, tagged,facebook dan lain-lain yang melayari web ini pasti akan membuka mata seluasnya.saya dengan berbesar hati menjemput anda menyertai satu program menjana pendapatan walaupun anda seorang pelajar sekolah dan tidak tahu tentang internet langsung.Cepat sertai kami.Rebut peluang anda sekarang juga.Ramai yang sudah berjaya buat duit dengan MyspaceTunai.Lihat betapa hebatnya MyspaceTunai,tidak sampai tiga bulan,ahli Myspace tunai KINI Mencecah angka 2500!!WOW!!

Pernahkah anda terfikir sudah berapa lama anda berchatting dan bermain video game?Berapa banyak pendapatan yang anda sudah kecapi sambil berchatting?Tiada satu sen pun anda dapat daripada itu?TERBARU!!Sebentar saja lagi anda akan didedahkan dengan teknik buat duit paling senang yang pernah anda temui!!Percaya atau tidak anda mesti terkejut apabila saya katakan hanya dengan berchatting di myspace, friendster, blog,tagged dan lain-lain boleh menjana pendapatan dari rumah atau hanya duduk didepan komputer lebih RM50-RM300 sehari!!wOw BeTul ke??!!kalau x percaya..korang hanya klik jer kat banner bawah nibanyak lagi maklumat yang korang perlu baca..untuk yang masih lagi baru dalam bidang ni..korang hanya perlu daftar bawah sayer..dan sayer akan bagi kat korang top up 5 ringgit secara percuma kepada korang untuk korang promosi link korang kepada member2 korang k..



Anda Mahukan Wang??

bisnes yang mudah..luangkan skit masa jerk untuk bisnes ni..anda akan dapat duit sampai bila...modal kecik jer..rm 50.00 jerk..korang akan dapat macam2..pastu dapat lagi duit..

Wednesday 12 August 2009

Cop Jari Mengesahkan Bukan Nordin Mat Top


Analisis cap jari menunjukkan lelaki yang dibunuh polis anti-keganasan Indonesia kelmarin bukan suspek pengganas rakyat Malaysia, Noordin Mat Top.
Bagaimanapun, ujian DNA masih lagi dijalankan.Lelaki yang disyaki Noordin itu mati ditembak dalam 'Operasi Tiga Serangkai' di Jawa Tengah Sabtu lalu.
Bagaimanapun, polis anti-keganasan Indonesia berkata hanya ujian DNA dapat mengesahkan identiti mangsa.
Bagaimanapun, satu sumber memberitahu AFP bahawa Noordin masih bebas.“Bukan dia. Kami tahu dari raut mukanya serta cap jarinya,” kata satu sumber polis yang tidak mahu namanya disebut.
"Kami masih meneruskan gerakan mengesannya," tambahnya.Media tempatan melaporkan Noordin mati ditembak selepas polis menyerbu sebuah rumah di Jawa Tengah Sabtu lalu selepas mengepungnya selama 17 jam.Pegawai kanan anti-keganasan, Ansyad Mbai enggan mengulas mengenai identiti mayat yang mati ditembak di rumah tersebut.
Menurutnya, ujian DNA akan mengesahkan sama ada dia Noordin atau orang lain."Lebih baik kita tunggu ujian DNA,” tambahnya

No comments: